Нормативно-правове забезпечення
Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році wym-1704444818613
Перелік рекомендованої МОН начальної літератури на 2023/2024 навчальний рік wym-1704444983347
Лист ІМЗО від 01.08.2023 № 1242 “Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2023/2024 навчальному році”wym-1704445088450
Лист Міністерства освіти і науки №1/12702-23 від 24.08.23 року ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ У 2023/2024 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ wym-1704445320841
Лист МОН від 21.08.2023 №1/12492-23 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 навчальному році” wym-1704445557421
Лист МОН від 18 травня 2023 р. №1/6990-23 "ПРО ПІДГОТОВКУ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ ТА ПРОХОДЖЕННЯ ОСІННЬО-ЗИМОВОГО ПЕРІОДУ 2023/24 РОКУ" wym-1704445804013
Листи Міністерства освіти і науки України від 06.03.2022 № 1/3371-22 «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій»
Державна служба України з надзвичайних ситуацій № 03-1870/162-2 від 14.06.2022 року «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти»
Лист_МОН_від 04.04.2022 № 1/3874-22 “Щодо організації дистанційного навчання”
Лист МОН №1/3472-22 від 16.03.2022 «Про виконання Указу Президента України Володимира ЗЕЛЕНСЬКОГО від 16.03.2022 № 143/2022 «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України»
Наказ МОН від 28.03.2022 № 274 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»
Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освітиНаказ МОН № 289 від 01.04.2022 року
Лист МОН № 1/3663-22 від 25.03.2022 «Щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії»
Дистанційне навчання — це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Взаємодія всіх учасників освітнього процесу - один з найважливіших факторів успішного функціонування будь-якої шкільної спільноти. В умовах дистанційного навчання, коли вчителі й учні не можуть бути поруч, взаємодія між усіма учасниками освітнього процесу: адміністрацією школи, вчителями, учнями і батьками - набуває особливої важливості.
Вчителі обрали просту й доступну для всіх платформу МІЙ КЛАС та додаток ZOOM.
Адміністрацією закладу проведена велика робота по втіленню обраних платформ і додатків у освітній процес. Реєстрація всіх учнів, вчителів закладу. Кожен користувач навчальної платформи отримав особистий логін та пароль. Проведено консультування вчителів для роботи в умовах дистанційного навчання.
Співпрацюючи з батьками розробили конструктивний зворотний зв’язок, для уникнення непорозумінь. Матеріали використані під час роботи в умовах дистанційного навчання зберігаються на платформі МІЙ КЛАС
Поради щодо підтримки дітей під час дистанційного навчання